dinsdag 7 februari 2017

BRITISH CAR MUSEUM


Tussen alle bezoekjes aan wineries hebben we een British Car Museum bezocht, twee grote hallen met alle denkbare merken en modellen Engelse auto's, daarbij allemaal aanverwante verzamelspullen, van olieblikken, benzinepompen, reserveonderdelen, onderhoudsboeken enz. enz. enz. Een verzamelaar die al 36 jaar bezig is...
en ik maar beweren dat Wim zoveel verzamelt....

 
 
Nergens aankomen! Kijken met je....

 

 


 

Wim herkent volop spullen die hij als spare parts aan het Nederlandse leger heeft geleverd (eind jaren 80),

 

Voor al zijn nichten en neven heeft hij een Morris Minor klaarstaan, krijgen ze na zijn overlijden.

 
Ok, deze kan zonder verdere uitleg geplaatst worden denk ik!?

We kijken op ons gemak rond, op de eerste verdieping staan ook nog mechanische orgels/piano's, hij heeft er een omgebouwd zodat ie op een stofzuiger werkt. Vraag me niet hoe het zit, Adrianne en ik stonden ergens te slappelachen toen Wim het mocht proberen. Er is een filmpje van maar die krijg ik nog niet op het weblog.



 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige en interessante verhalen. We kunnen zien dat jullie genieten. Volhouden zo!
    Groetjes van ons allemaal, Wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen